דיאטת ניקוי רעלים

דיאטת ניקוי רעלים, דה-טוקסיפיקציה:


גופנו חשוף בכל יום לכמויות אדירות של חומרים מזיקים, החל באוויר שאנו נושמים, דרך המים אותם אנו שותים וכלה במזון הנצרך על ידינו.
מומלץ אחת לתקופה (פעמים בשנה, בעיקר בעונות המעבר) לעזור לגוף לנטרל רעלים אלו, המצטברים בעיקר בכבד.

  • מטרות דיאטת הניקוי:
     להעלות את רמות הויטמינים והמינרלים הנצרכים ולהגדיל את מאגריהם בגוף
     לספק כמות טובה של אנטיאוקסידנטים= נוגדי חמצון
     לאפשר למעיים להתנקות מרעלים ע"י הגברת צריכת סיבים תזונתיים
     להוריד את כמות הקלוריות והשומן מן החי הנצרכים
     להפחית את הצורך במתוק ולאזן את רמות הסוכר בדם
     להתרגל למתיקות הטבעית של פירות טריים


הנחיות כלליות :
1) יש להמנע ממוצרים המכילים חיטה, שמרים וסוכרים פשוטים (סוכר, סוכר חום, דבש, ריבה, ממתקים, מאפים, קורנפלקסים וכו')
2) יש להמנע ממשקאות המכילים קפאין (קפה, תה, שוקו, קולה וכו')
3) יש להמנע מכל המזונות המעובדים, המשומרים וממזונות המכילים צבעי מאכל, חומרי טעם וריח, ממתיקים מלאכותיים וכו'
4) ירקות ירוקים מכילים כלורופיל ועוזרים בניקוי הגוף, ולכן מומלצים לצריכה, בנוסף מומלץ לצרוך כרוב כרובית, ברוקולי, פלפלים וכו'.
5) שתיה מרובה עוזרת בתהליך הניקוי, מומלץ לשתות מים וחליטות צמחים, לפחות 12 כוסות ביום
6) בתפריט הרבה ארוחות קטנות המפוזרות לאורך היום, על מנת להרגיל את הגוף לכמויות קטנות יותר ולמנוע תחושת רעב.
7) יש להקפיד על מנוחה ושעות שינה מספקות

לקוחות ואנשים רבים ששמרו על דיאטת הניקוי לתקופות של 4-12 שבועות מספרים על:
- רמות אנרגיה גבוהות יותר, צורך בפחות שעות שינה ושינה איכותית יותר
- רעב מופחת והפסקת הכמיהות למתוקים ופחמימות
-הפחתה בתופעות נלוות של גירודים, פטריות,
-שיפור בתפקוד מערכת העיכול והפחתת נפיחויות בבטן
- תחושת הצלחה וסיפוק בלתי רגילים מעצם ההצלחה בשמירה על דיאטת הניקוי לאורך זמן